eRačuni i digitalno potpisivanje računa
Moderno poslovanje danas zahtjeva dodatna ubrzanja procesa slanja i zaprimanja računa. Slanjem i primanjem e-računa postižete ubrzanje, pojeftinjenje ali i jednako značajno digitalnu pohranu svih računa i pripadajuće dokumentacije. Takvim načinom ubrzavate i korištenje tim dokumentima kao i dodatnu automatizaciju u knjiženju računa.
Modul digitalnog potpisivanja računa može biti implementirano i u kombinaciji s Konto urudžbenim zapisnikom (dodjeljivanje klasa i urudžbenih brojeva svoj ulaznoj i izlaznoj dokumentaciji) kod kojega se e-računi automatski urudžbiraju.
Osim e-računa, u sustav potpisivanja možete uvoditi i sadašnje papirnate račune jer nakon drugačijeg uvođenje u sustav s njima možete dalje baratati kao s e-računima.
Sadržaj modula:
- Zaprimanje i slanje e-računa kroz sustav Moj e-račun
- Zaprimanje i slanje e-računa kroz sustav FINA B2G
- Automatski upis e-računa u digitalnu arhivu
- Potpisivanje s elektroničkim potpisom
- Potpisivanje s naprednim elektroničkim potpisom (na svim ili samo na nekim potpisima)
- Neograničen broj shema potpisnika
- Ograničenje prava pristupa na grupe dokumenata prema pripadajućim ovlaštenjima
- U integraciji s urudžbenim zapisnikom se ograničenja uvode i po klasama i po ustrojstvenim jedinicama
- Mogućnost definiranja koji potpis što potvrđuje te koji potpis potpisuje s naprednim elektroničkim potpisom
- Pregled digitalnog dokumenta u tijeku potpisivanja
- Mogućnost odbijanja ovjere dokumenta uz upis napomene
- Pregled povijesti potpisa
- Ispis hodograma potpisa za svaki dokument s popisom priložene digitalne dokumentacije
- Notifikacija mailom osoba koje trebaju potpisati dokument onda kad su na redu za potpis
- Vidljivo gdje dokument „stoji“ i čeka potpis
- Preuzimanje potpisanih računa u Konto saldakonti
- Trajni prikaz digitalnih dokumenata u saldakonti